29 APRIL 2011

Idag är jag glad. Har vart på jobbet idag, alltså klarat en hel dag stående. Första dagen på praktiken vart det för mig idag på H&M, och jag känner redan nu att detta kommer bli så jäkla bra, känns sjukt bra!
Fast ändå skönt att sova ut imorn och ha helg igen efter mitt dubbla lov, HIHIHI

Ikväll ska jag ta det lugnt, FÅR INTE ÄTA CHIPS, TROR SERIÖST JAG SÄTTER MIG I ETT HÖRN OCH SKÄR MIG!!!!!!!!!!!!!! nae okej då skoja, men typ ju
Mamma har köpt nötter. OK då..
Talang ska jag kolla på, de hände rinte allt för ofta!! Mycket roligare än IDOL ju.

Imorn är det valborg och det ska jag fira genom att borra i min tand mitt på dagen, sjukt najs!
Efter det ska jag hem till Emme och köpa en fin sak!!!!!!!! wi jätte klad
Och på kvällen ska jag och grabbarna och dom andra grabbarna grilla och chilla och chilla och chilla

PUSS

snorkla lite dåå
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0