2 APRRIIIIL

Gårkvällen bjöd på en påse gott och blandat kan man säga. Lite av det bästa ju? ;)
Emme och jag tog bussen in till stan och när vi var halvvägs in så sprack våran plan.. haha men vi hittade en ny!
Lämnade Lima hos Emil och fastnade där, låg i hans säng och asgarva åt allt och inget, haha!! kuul ju
Efter det ringer Marre och jag drar och träffar henne Elin Ida på 55an, var där ett tag, trevligt trevligt! Finns inget bättre än att träffa min bästa vän.
OCH efter det träffa jag Robin och gick heeela vägen hem till han, haha. KUL

Idag har jag pluggat teori som vanligt, men jaaa visst det är ju det men ska göra på helger!!
Ikväll träffar jag Ole och våra bävergisslanissar eller vad fan säger man?

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0