15 APRIL 2011

Jag som brukar klaga massa, här kommer lite bra grejer!
I onsdagsmorgon satt jag och klagade till Joanna att jag inte har något jobb och ALLA har det oc jaja.. ni vet hur man klagar :D:D:D:D:D och så ringer dom!!!! jag har fått jobb!!!! omg ahaha ftw och alla andra förkortningar, skit NAJS

Nu har jag dessutom påsklov och hela 2an är i princip SLUT, finito!! apnajs
Efter lovet väntar 5 veckors APU på H&M, tror det kan bli riktigt bra faktiskt!!
Robin har vart hos mig en stund nu, och nu ska jag hämta lite chips och cola och lägga mig! För imorn ska jag köra hela dagen. Först till mormor tidigt på morgonen, saknar min lille mormor!! Och sen till Frida på kvällen, blir lite mys med flickorna!! helt OK

PUSS



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0