SAY GOODBYE TO THE WORLD YOU THOUGHT YOU LIVED IN

Söndag, valdag.
Surt att jag inte kommer få rösta på 4 år. Usch,
Hade iallafall en rolig kväll hemma hos Danne igår med grabbarna och Mathilda!
Vi bastade och kollade på krigsfilm, EN RIKTIG GRABBKVÄLL
Idag har jag gömt mig under täcket, kollat på Andra Avenyn, ärligt talat kan ingen bota mig?
En springtur runt kanalen tog jag med! Men tjena va dålig kondition jag har, trodde gymmet var tillför att bota sådant? hihihi
Ikväll ska jag och mamma sitta uppe och vänta på resultatet i valet. Om Sverigedemokraterna kommer in i riksdagen så flyttar jag till Norge.. kanske.
PUSS
Bjuder på finaste låten med, hör bara texten.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofiabugge

HAHAH, jag kan hänka till norge! tror endå sd kmr slänga ut mig ;( :D

2010-09-19 @ 20:39:17
URL: http://sofiabugge.blogg.se/
Postat av: frida

HAHA, du och jag drar till Norge då. Men förhoppningsvis slipper vi skämmas över Sverige men kära norska ;)!

2010-09-19 @ 21:12:31
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0