NEJ DET FUNKAR INTE ATT DELA UPP TEXTEN?

JAJAAA ALLT BÖRJAR FALLA PÅ SIN PLATS.
Eller?
Dagen har vart seg, jobbig och bra.
Började med Engelska B och Naturkunskap B idag, blir nog braa.
Käk och en sväng på stan hanns det med med Fridis Joanna och Tove!
Efter skolan var jag tvungen och fördriva tiden själv innan mamma skulle hämta upp mig, träffade dock Marre vilket är ett plus.
Mamma och jag åkte sen till maxi, mötte upp pappa, tog en fika, och de började handla på Maxi.
Medans jag gick omkring och letade APU plats (haha jag vet.. de är hemskt). Fick dock två telenummer som jag ska slå en pling till i morgon bitti, FÅR HOPPAS PÅ ETT JA, då skulle saker falla på plats.
Imorn väntar en bra dag, allt jag har att säga.
PUSS
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0