CAUGHT UP IN CIRCLES CONFUSION IS NOTHING NEW

Har inte skrivit här på ett tag och eftersom min trogna läsare Olivia insisterade så.. ;)
Känner mest att "hej idag var jag i skolan, sen var jag på gymmet en stund" inte är så intressant och läsa.
Men eftersom klyshan (hur stavar man det egenltligen) är DET HÄR ÄR MIN BLOGG SÅ JAG SKRIVER VAD JAG VILL.
Så tänker jag med gå efter det ;)
Har spenderat mina senaste dagar hos Robin, i skolan, på gymmet, hos Ole osv osv. Ja vad var det jag sa?
Skyll sig själv att du läser det här ;) haha
Men nu är det som sagt helg och den började jag genom att mysa med att massa gottigheter, Idol och John Tucker must die, hos Olivia igår. Länge sen man såg den.
Idag är det lärdag och mamma tvingade med mig till gymmet imorse, jag var inte ett dugg sugen alls men jag har lovat mig själv att ta tag i det! hihi
Kvällen spenderar jag med grabbarna, och förhoppningsvis Marre, blir galet som vanligt.
PUSS
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

aw men fan vad sött att skriva för min skull :D

saknar dig redan!

2010-09-19 @ 09:56:32
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0