ALDRIG SKA NÅGON FÅ KASTA DIG I ÅN

Ja, som ni ser funkar då de här med att ha mellanrum lite här och där i ett inlägg, för att underlätta den sååå intressanta läsning.
Tråkigt, men så kan det gå.
Min dag har nog vart den bästa på länge!
Den började med sovmorgon, solsken och ett besked att jag fått min APU plats på fyra tassar! LÄTTAD
Efter det firade jag med att köpa en kexchoklad och åka hem till Robin! Hade håltimme så vart kvar där i en och en halv timme bara, men jaja de var det värt.
Kom tillbaks till skolan och hade en lektion, efter det träffade jag en hel drös fina vänner!
Och mamma och jag avslutade dagen med nästan 2 timmar på gymmet, härligt!
Ska komma igång med det där nu och bli fit.
PUSS
min älskade bebiskatt<3
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

man kan kasta en tigerräka i ån?

kalle?

2010-09-02 @ 22:48:45
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0