20 SEPTEMBER 2010

Försökte sitta uppe under hela valvakan igår, men insåg rätt snabbt att allt var förutsägbart så jag somnade vid halv 12.
SVERIGEDEMOKRATERNA?
För det första - jag tycker synd om människor som röstat på dem, de kan inte må bra.
För det andra - varför försöker dom ens? Ingen vill ju ens ha något med dem och göra.
Aja, nog med politik snack.. känns som de flesta är rätt trötta på det vid det här laget ;)
Just nu sitter jag här med Joanna och Fridis och har Turism, ska skriva om ett svensk och ett internationellt resemål, kuuligt.
PUSS
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

tyck symd om mig om du vill men jag ska lätt rösta på dom när jag får rösta:) , sådesåååå!

2010-09-22 @ 14:23:15
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: frida

du är knäpp

2010-09-22 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0