MY HEART IS FILLED WITH YOU

ÄNTLIGEN klar med samhällskunskapen, har klickat på spara typ 5 gånger bara för att vara säker, haha!
Annars idag har vi debatterat om rasism på Engelskan, gick bra osv.
Och jobbat med en ny uppgift på turismen.

Ikväll känner jag att jag behöver en sovarkväll, har vart hur mycket som helst den här veckan och den är inte slut än.
På fredag måste vi hets skriva på våran affärsplan.. eller ja, budgeten ska bra in OCH HUR GÖR MAN EN SÅN? :( HAHA
Sen ska vi presentera våran produkt på SEB med... ;)

Men imorn väntar en sovmorgon till 2, SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT.
Då tänker ni kanske, hur värt att åka till skolan då?
Nja.. när ens enda lektion är att gymma gratis på Nautilus så åker man in väl? va va va va?

PUSS


Talking Tom gjorde min dag som vanligt, HIIHIHIH
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: tove

dröm fridis, min är han!

2010-10-27 @ 20:26:55
URL: http://tovewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0