MAKE UP YOUR MIND

YES VAD JAG ÄLSKAR SKOLAN!!
Vi har engelska redovisning imorn, naturkunskapsprov, inlämingsuppgift i samhäll, inlämningsuppgift i personlig försäljning, turism uppgift, och hmm var det nått mer? Jo vi driver ett UF företag 24/7 med.
Någon behöver semester?

Haha nejnej, tror faktiskt jag kan klara ihop det här, om jag slår mina klockan huvuden ihop, eeh? Om jag nu har två, får hoppas på det.

Har iallafall klarat en timme på gymmet nu. Hoppas på att pappa ska göra räkmackor till mat, och sen ska jag (undvika att) plugga, och sedan belöna mig med en helkväll framför tvn. Paradise Hotel och American Pie naked mile!

PUSS


tja

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0