JAG BLIR DUM AV DIG

Bodystep passet med Emme satt som en smack.
Vi var typ de som inte kunde några rörelser alls, medans de andra verkat vara där varje dag i 5 år? haha.
Men jag tror vi klarade oss ändå.

Efter det snabbt hem och åka till Ole en stund, mysiimysi, fick en bit blåbärspaj och en massa snack, najs.
Nu ska jag lägga mig och kolla mitt älskade Andra avenyn, ingen kan säga emot mig om det.

Förövrigt ser veckan bra ut, mys med min pojkvän och en treevlig helg!

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

du är världens finaste vän!

2010-10-06 @ 16:11:53
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: frida

jag älskar dig olivia!

2010-10-06 @ 22:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0