IT'S LIKE ONE OF THOSE BAD DREAMS WERE YOU CAN'T WAKE UP

Har haft en riktig dålig dag så tänker inte gå in på det mer.
Mamma och jag har precis vart ute på en biltur, stannade för en glass på mcdonken.
Jag undrar vart minner vänner håller hus också. Marre, Josse? Vart är ni för nu för tiden? Känns som det var år sen man träffades...... ack ack stackars frida.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

jag deltar i efterlysandet efter dom två!!!!!!!!!

är det bara du och jag kvar frida? ;)

2010-10-08 @ 12:49:14
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: josefin

Fika på stan snart elle ? En fet kladdkaka på wejins ,inte helt fel ju pullan. ? <3

2010-10-08 @ 23:04:14
Postat av: frida

ole: ska vi införa hittelön? <3

josse: det låter inte helt fel nej, det gör vi snarast :D <3

2010-10-09 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0