I WANTED TO WRITE SONGS ABOUT HOW WE'RE WALKING IN THE SNOW

Söndag igen, men jag kan inte klaga.
Sovmorgon, dans och ensam mamma söker, haha!

Däremot blev vi tvingade att stå på händer på dansen idag, WHY?
Tycker jag om att slänga mig mot en vägg och vara upp och ner?
Nae. Var helt skakis efteråt, haha!!

Jaja imorgon börjar en ny vecka med studiebesök, prov, inlämningar träning osv osv. Bara att ta tag it.

PUSS

sömnproblem? lyssna bra på den här så somnar man på 3 minuter.. ;)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

du slänger dig alltid i väggar när du är med mig?

2010-10-18 @ 15:59:19
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: frida

jag blir i exstas när jag är med dig

2010-10-18 @ 16:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0