HOLD MY CLOSER TINY DANCER

Nu har vintern kommit till Ljungsbro med. Väcktes iallafall igår kväll av att Robin ringde och sa att det var snöstorm ute.. haha.
Idag är det iallafall fredag, första snön har lagt sig och jag har gått i klackskor hela dagen, skönt? Nej.
Vi har jobbat röven av oss på våran affärsplan idag i skolan, kom en bit men inte klart på långa vägar.

Nu har jag precis kommit hem och slängt mig i soffan, är ovanligt trött den här veckan.
Mamma tror att jag har järnbrist, o andra sidan kan ju mamma få för sig lite allt möjligt.
Kul för mig att Ole Josse och Sara är borta på fotbollscup i Danmark i helgen? Nej, men de är bäst och jag vet att de kommer vinna hela skiten!

PUSS


så här så jag ut förra vinter, blek och go
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0