1 OKTOBER

Kan ha vart en utav de tråkigaste fredagarna i mitt liv.
Skolan var helt okej ändå, alltid kul med Frida och Joanna. Donken fick bli lunchen, har dåligt samvete.
Hämtade mitt busskort hemma hos Robin på 20 minuter, rekord.
1 oktober idag med vilket betyder att jag ÄNTLIGEN kan börja gymma igen. Varför orkar jag inte förklara.
Och ikväll har jag inte gjort NÅNTING..
Spel över msn med Joanna fick bli kvällens höjdpunkt, alla borde testa Axe Focus, jätte hetsigt, haha!!
Imorn blir det att fira morfar.
Mamma och jag har bakat cupcakes, ni vet sånadär med en massa kladdigt gott på? mummmmms
Och på söndag.. BÖRJAR DANSEN IGEN!!!!! kan inte bli bättre.. eller jo, i år har jag Joanna med mig!!! glad tjej.
PUSS
hittade en helt okej bild på Emme Frida mig och samhällsläraren.. hahaha pluggande tjejer.
jag ser ungefär ut som en anka.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: joanna ledin

iiiiih söndag imorrron :D

vi borde köra lite axe focus innan den börjar hihihi

2010-10-02 @ 12:47:30
URL: http://joannas.devote,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0