VARJE GÅNG DU MÖTER MIN BLICK BLIR MIN VÄRLD EN ANING STÖRRE

Har inte skrivit någon i helgen ännu.. har väl insett att det inte fanns något värt att skriva om, jaja!
Idag är det söndag och jag har nordens söndagsångest, varför? APUn börjar imorn, och jag är nervös? haha.
4 veckor själv på en djur affär med inga människor i min ålder. Okej, jag får väl prata med djuren!
Men innan det ska familjen på middag hos farmor, var länge sen så ska bli mysigt. Efter det sätter jag min röv på bussen och åker in och dansar med Joanna även fast de är lovstängd, kul vaaa???

Just ja, blev lite besviken på Stockholm, hittade inte så mycket men så kan det gå. 
Tog heller inga roliga bilder, kul vaaa igen???

PUSS


snodde en bild från Olivia på mig och Marres lille balle Jerry, snuttig va? =)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0