GAMLA BILDER, ENJOY

Jaha, som pricken över alla i:n som finns den här fredagskvällen så har min mobil fuckat ur totalt med, NAJS.
Satte in simkortet i min gamla mobil som är typ från...2007-talet..daaah??? Iallafall smock sa de och jag hittade en massa gamla bilder, DÄ NI! Så då fick jag lite underhållning för en stund.
Antar att ni är sjukt sugna på att se några???? Trodde väl de.


jag och Marre, lite så där fjorrebild men man lever ju bara en gång, I NIAN


Sara jag och Ole inne i spegelhuset på Liseberg på en resa dit med gårn, hahaha. Vi var de ända som ville gå in dit, alla andra tyckte de var tråkigt. HUR KAN MAN TYCKA SPEGELHUSET ÄR TRÅKIGT??? dont know


tänk när man hade gympa utan att få träningsverk efter varje gång?? haha, jag och Frej lekte cheerleaders, lyckat? Sen är ju frågan varför jag hade knästrumpor sådär med? tjoho, I NIAN


Luciainnebandyn i 9an, behöver jag ens säga nått?? hahaha


HAHA! soffhäng (ok fult ord) i uppis. Frej Marre Samme, Oles ben, OCH ÄR DET VERKLIGEN FIA I BRUNT HÅR?? haha! och Saras planet där på hörnet, fint.


Olivia super powerraid/powerking/flumraid? Vad heter dom?? haha snyggt osv


HAHA så här såg matte lektionerna ut.. vem va det vi hade? Samir? HAHA, Albin ringde iallafall till Joel, jämt.


Jag saknar Marres pool! Frågan är vem som är i den?? Mattias? haha!

PUSS





Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

Ae fan vad gulligt! Och vad är grejen med att bara mina ben finns på en bild men inte jag? xD

2010-11-13 @ 00:29:24
Postat av: frida

jaa du.. OLIVIA, du är benig!!

2010-11-13 @ 00:32:32
Postat av: sofiabugge

hahaha , fyfan vilka fina tider :D (förum att mitt hår var BRUNT?!) <33

2010-11-14 @ 00:32:19
URL: http://sofiabugge.blogg.se/
Postat av: frida

fia- haha ja, man såg kanppt att de var du!! :D

2010-11-14 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0