EN MILJON PÅ BANKEN MEN INGENTING ATT LEVA FÖR

Idag gott folk har jag vart på staden med Olivia. Hittade ett jätte sött linne och ett par vantar. Present till mamma med får jag inte glömma, ojoj. 
Kvällen bjuder inte på nånting kul alls, dels för att jag inte orkar sätta min fot ute idag igen och dels för att jag längtar efter min chips. PÅ TAL OM DET, har provat mina få klänningar som jag införskaffat mig under de senaste åren (dom är 3 st, jaha). Hur många passade nu?? 1. Är jag tjock?? Nej. Är jag pinnsmal? Nej. Vart jag ledsen? Nej. Tänker jag banta mig ändå till nyår? Nej. Tänker jag äta lite chips nu? Ja.


PUSS VA


den här finingen sitter fortfarande som en smäck! WIHO
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofiabugge

SÅ RÄTT :D

2010-11-28 @ 01:29:49
URL: http://sofiabugge.blogg.se/
Postat av: frida

ät och var glad bara!!

2010-11-28 @ 11:19:30
Postat av: olivia

så rätt frida, du är så klockren!

2010-11-28 @ 22:02:14
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0