BIO MED MARRE

JAPP! Marre slog spiken i brädan och sa KOM NU FRIDA DIN JÄVLA SOFFPOTATIS SÅ GÅR VI PÅ BIO
Haha okej, kanske inte riktigt så. Men det var ju en roligare förklaring än att säga att hon fråga över msn??
Jaja nog med skitsnackat. Marre och jag bestämde oss för att gå på bio ikväll. Det var hur länge sen som helst och ska bli hur kul som helst!
Efter lite om och men bestämde vi oss för Unstopabble. Verkar jätte spännande och hoppas på det med.
Nu ska jag ta tag i mig själv, städa lite, klappa lite katt, klä på mig lite osv osv

PUSS


Marre och jag i 9an. En bild som sitter som tavla i både hennes och mitt rum, GULL VA?
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

kommer bli supervooo!! gulligull:D <Frida3

2010-11-20 @ 15:30:54
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0