APOLOGIZE

Jag som tyckte att de var lite skönt och vara hemma från jobbet idag. Farmor kom över med panodil, sov lite, myste med max, kollade i sträck på Kungarna av Tylösand, det trodde jag aldrig om mig själv. Måste erkänna att det är pinsamt underhållande.
Dock känns det inte lika kul längre när jag inser att jag kan åka till jobbet imorn heller, att vara hemma en hel fredag och vara rastlös låter inte lockande. Måste avvakta om jag har halsfluss med, mindre kul.
OLE, be en liten bön eller något åt mig att jag blir frisk till iallafall lördag?? Du är nog bra på sånt.

PUSS


just jaaa, någon som kommer ihåg hur alla satt och deppa till den här låten under sjuantiderna sådär?? rolig påminnelse osv
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

haha jag ska be tills jag har slut på ord!

2010-11-12 @ 17:10:40
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0