ÄNTLIGEN FREDAG

TJOHO

FREDAG JAG BARA ÄLSKART. Dagen på jobbet gick som smort faktiskt, stolt över mig själv. Har burig marsvinsbebisar, GULL
Nu sitter jag här och känner hur min mage hänger över byskanten. Dags och börja gymma på riktigt igen kanske?? Haha, skämt och sido.
Kvällen kommer bjuda på Olivia Daniel Mattias och Oscar, antingen lite bubbelbad, bastu eller film. Eller varför inte alltihopa?? Låter inte helt fel just nu. Fötterna måste repa sig lite under helgen, jahopp.
Min blogg är lite tråkig nu för tiden, har inga bilder. Men tjejer och pojkar, jag jobbar om dagarna. Ni får hejda er, inga mer hatmejl va??

PUSS


Olivia och jag, söta som få i 9an
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

jag ser chinese ut, inte okej.

2010-11-21 @ 12:43:06
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0