ALL I NEED IS YOU

Flög upp ur sängen (jag lovar) när Joanna väckte mig med sms vid 11. Emme och jag tar en buss in till stan snart f.r att träffa henne. VI MÅSTE TA TAG LITE I UF. Och hur gör man det på bästa sätt i stan på en söndag?? På bibblan med gratis internet, fin fint.
Efter det dansar Joanna och jag röven av oss, förhoppningsvis har träningskläderna kommit. Fryser röven av mig, vill ha lite tjockkläder. 
Imorn börjar sista veckan på praktiken och vet ni vad? det känns faktiskt lite tråkigt men mest skönt. Jag som hade börjat trivas lite OJOJ.

PUSS


tänker på min fina sara idag! <3
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sara

du är så fin <3

2010-11-28 @ 12:43:32
URL: http://sarapettterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0