WE DO WHAT IT TAKES TO GET TO THE TOP OF THE HIGHEST MOUNTAIN

Bra att jag missade bussen imorse och kom försent till provet! duktig tjej
Kom iallafall in till slut, gjorde provet, satte mig nu i soffan bland mina söta tjejer.

Gårdagen var mysig!
Jag tog en dusch och drog ner för lite fotbollsspelande med grabbarna.
Ole och Jenny kom, och sen även Marre, riktigt härligt och träffa henneeee!
Vi satte oss på en brygga och myste i solen, och värmen!
Träffade Robin lite på kvällen med.

Idag är det härligt väder igen!
Får se vad som händer om jag inte drar med mig mamma till stan, måste uppdatera min garderob! haha

PUSS


emme äter bullar

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0