22 MAJ 2010

GODMORGON!

Det ända som fattas i mitt liv just nu är ett stort sommarlov, en fet plånbok och ett körkort!
ANNARS ÄR DET UNDERBART JUST NU! :D
Vädret är underbart, sommaren är här och allt är bara för bra ;D!

Gårdagen bjöd på att jag faktiskt doppade mig helt den här gången! ;) wohoo
Senare på kvällen åkte jag Marre Mattias och Ogge hem till Ogge där hans sööööta systerdotter var, haha!
Vi lekte med henne lite, så härlig! haha :D
Åkte tillbaka till båtbryggorna sen med lite mer folk där några skulle ta ett kvällsdop!
Jajja blabla..

Nu väntar jag på Marre som ska komma så ska jag laga lite mat så vi får i oss något i magen!
Sedan (om nu solen kan komma fram igen ;o) åker bvi och solar och badar!

PUSS


varamon skulle man inte säga nej till just nu ;)





Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0