TISDAG 25 MAJ

TJA

Var ett tag sen de här!
I söndags körde jag mamma och pappa lite bil inne i stan, eller ja, jag körde ;)
Efter det åkte jag hem och myste med min pojkvän!

Igår var en vääääldigt seg dag.
Som det brukar va på måndagar när vi går till halv 5..
Huvudvärken satt som en smäck hela dagen och jag stressade och stressade, illa illa ;)
Åkte sen hem, tog en ipren och satte igång med att skriva klart en romananalys,
SÅ SÅDÄR ROLIG VAR MIN MÅNDAG..

Idag hade vi sovmorgon så jag tog tag i mig själv och fixade mig för en gång skull.
Efter skolan åker jag och shoppar med mamma, wiiii

PUSS


haha jätte vacker bild på olivia och meeeej
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

handen där ja...haha!

2010-05-25 @ 17:59:07
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0