THE SMELL OF YOU IN EVERY SINGLE DREAM I DREAM

HEJ DÄR

Har noll lust och blogga nu för tiden, har inga bilder och det ser så tråkigt ut med bara text ju ;)! hihi
Men iallafall..

De blev inget Berg i fredags, eller jo, jag och Josse åkte dit för att lämna pengar till Ole haha ;D
Tog sen bussen in till stan med Ogge Tim Adam och en massa folk.
Regnade en hel del men vi hade kul ändå ;D haha!
Bussen hem måste vart roligaste på länge, jag kunde inte sluta skratta åt allt! hahaha

Igår var en seg dag, jag pappa och Andreas var inne på ikano men där stod jag bara ut i en kvart typ, haha.
Åkte sen hem och på kvällen åkte jag och Josse till Mattias där även Marre Ogge och Tim var, vi åkte till Fia senare!
Roligaste var när jag skulle göra ett test från VeckoRevyn på Ogge vilken gay kille han var! Hah
De slutade med att han blev gandalf.. vem har sagt att gandalf är bög? haha!

Aja idag sov jag riktigt länge och är på super humör just nu!
Det är soligt och rätt varmt, blåser tyvärr lite kallt.. men annars så!
Får se vad som händer idag ;D!

PUSS


jag och josse i vintraas
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0