SISTA MAJ TVÅTUSENTIO

HEJ

Sitter helt slut efter en hel dag i skolan och på Ikano men är SJUKT GLAD FÖR JAG ÄR LEDIG IMORN!! :D
Har vart på bra humör hela dagen, även fast det vart måndag har dagen bara glidit fram ;D hahaha!

Det blev käk på Hakepi för att fira att Joanna fyllde 17 igår, träffade Robin en stund, hade lektioner där vi bara skrev utvärderingar och till slut åkte jag och Emme till ikano!
Fick med mig ett bar shorts därifrån, och nu sitter jag här helt slut och har kollat halv 8 hos mig med mamma!

Dagens roligaste måste va när vi är på väg till hakepi och så cyklar en gubbe förbi oss och råkar dra med sig Fridas skinnjacka så att den flyger flera meter HAHHAAHHAHHAHHHA, frida måste springa efter jackan och gubben blev tjurig, så äkta min humor

PUSS


frida och joanna hade samma kläder på sig idag hihihih!!!!


MAAAAAAAAT

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0