ONÖDIGT INLÄGG

Här var det ett tag sen det hände något!
I söndags var det fortfaranade dåligt väder, så jag och Robin gick till hemköp och köpte pizza och läsk.
Och myste hos mig med en störd film ;)!

Igår tog jag sovmorgon som vanligt på måndagar.. eeh? haha!
Men man behöver det, för att kunna orka få till halv 5, FY
Fast vi slutade ändå tidigare och jag åkte hem, körde lite bil, träffade Mattias Ogee och Pirre ett tag, åt glass och spelade fotboll, prata med min bulle i telefon tills jag somnade.

Idag kunde jag åka till skolan utan jacka, wohoooooo
Har naturkunskap just nu och det är kycklingklubbor till mat JAJJJJAAA!!
Haha kul inlägg

HEJDO


flätan
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0