LOVE OF MINE, SOMEDAY YOU WILL DIE, BUT I'LL BE CLOSE BEHIND

TJOHEJ

Hemma efter en trevlig med mycket kall kväll!
Jag och Emme gick ner till Ljungsbro för att träffa Robin John och Pontus, vi gick hem till John och fikade och var ute och spelade fotboll.
Eller jag och Emme spelade ;) med två små pojkar på 10 år haha!

Dom frågade om vi ville spela med dom och vi tänkte varför inte?
Så när dom skulle hem och sova fick vi deras chokladkakor de köpt och sen frågade dom om vi ville spela med dom igen på torsdag, haha söta!!

Nu sitter jag hemma och äter glass, varför? jag fryser ju? haha!
Ska krypa ner och sova med mina engelska bok.. eller ja den får va med innan jag ska sova ett tag.
Har sovmorgon imorn och resten av veckan består av plugg, KUL

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0