26 MAJ

Sitter i skolan med emme och väntar på att matten ska börja!
Vi missade bussen imorse och missade gympan.. eh, hah

Igår tog jag lucnh med Marre på Salladsbaren, bästa maten i Linköping helt klart!
Efter det stressade jag tillbaka till skolan för att plugga det sista till engelskaredovisningen, som jag sedan fixade galant :D woho!
Är nu klar med Engelska A och Naturkunskap och får nu vara ledig på tisdagar, känns skööönt.

Mötte upp mamma senare och gick på stan med henne en liten stund. Var på riktigt dåligt humör och mitt blodsocker var i botten.
Fick inte med mig något hem och gick hem till Robin när jag kom hem.
Vi lekte med hans voffe och kollade film vilket muntrade upp mig!

Känner att det här vart ett långt inlägg så nu ska jag sluta plåga er ;)!
Träffar Marre efter skolan idag igeeen wiiii

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0