1 MAJ

GODMORGON!

Haft en bra valborg? Oooooooom jag hade ;D
Planerna ändrades lite hit och hit så de fick bli sm de blev!
Kvällen började iallafall hemma hos David, och därifrån drog vi vidare till Samme där lite mer folk var ;D

Jag Josse Frej David Anton och Tim tog iallafall bussen till stan efter det!
Träffa Marre och hennes kompisar, Mattias och en massa annat folk!
Hände en massa galet, och jag tog halv 1 bussen hem, där Robin och hans kusin hämta mig nere i Ljungsbro och vi åkte hem till Robin för att va där tills Josse ringde.
Så kvällen slutade till slut i Josses säng ;)! haha!

Idag ska jag ta de lugnt, skööönt

PUSS


<3
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0