Mama, haven't you heard? We sold out all over the world

Nog med deppande nu!
Jag är ju 17 nu! wohoo.. hah, närmare 18 iaf ;)!

Min födelsedag spenderade jag i skolan i en timme! Ovärd gympa lektion med Frida Tove och Lollo! hihi
Efter det åkte jag hem, lagade mat åt mig och Robin, så kom han hit ochförgyllde dagen ;)
Den slutade hemma hos honom!

Igår, torsdag var det bara att inse verkligheten igen. Gå i skolan till 4 nångång och sen hem och plugga hela dagen. Är riktigt trött på skolan.

Idag är det iallafall fredag!! SKÖÖÖNT
Två lektioner i skolan, ett prov och sen ut och fota till esteten.
Och nu hinner jag inte alls skriva mycket mer, pappa tjatar sönder mina öron på att jag ska städa.
Släckten kommer ikväll och firar mig,
och efter det är det sånt som märks vart kvällen tar vägen!

Lite pictures som jag sa att jag skulle bli bättre på meeeeeeeeed! wiii
Från esteten idag


Emme Joanna jag och Fridis


Jag och Joanna!

NU HINNER JAG INTE MER HEJDÅ!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0