LIFE IS ONE BIG STAGE

Har haft en riktigt rolig dag idag! Hah
Den började med att jag drömde konstiga drömmar som att jag fick en resa med Robin och hans mamma till fjällen, och resan dit var som att åka med en buss som åkte lika snabbt som en racerbill. Jag kröp upp i Robins knä och tjöt för jag var så rädd. Haha! Kan ha nått med att göra att Mattias Pirre och pöjkarna åker till Sälen idag? ;)
Känns som alla är bortresta just nu..

Dagens roligaste måste ändå vart under naturprovet när vi skulle redogöra för hur miljögifter kan spridas vidare i närningskedjan. Så jahopp, tänkte ut några djur jag skulle sätta in i min närningskedja som skulle kunna passa ihop.
Jag tänkte ha en råtta, som skulle ätas av.. ett lodjur?
Men vilket djur kunde äta ett lodjur, som också kan ätas av människor? Eftersom vi är högst upp i näringskedjan.
Det första jag kom på var en ko. Så jag säger rakt ut till Frida - kan en ko äta ett lodjur?
Börjar sen skratta högt åt mig själv.. ingen fattar, lämnar in provet, skrattar fortfarande ända ut..ingen fattar säkert fortfarande. Det är tur att jag är så lättroad.
HAHAHA!

Nu har jag precis pratat med Robin om imorn, med mamma om imorn, och resten av helgen!
Kommer bli perfekt ;)!

OCH IMORN BLIR JAG SEVENTEEEN!

PUSS


uuuh smokey
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0