första dagen på APUn!

Ett snabbt inlägg här nu.
Klockan är nästan 20 över 11 och jag måste verkligen sova nu!!
Första dagen på APUn idag och vad gör jag? Försover mig och vaknar 10 minuter innan bussen går? japp.
HAHAH!
Men jag hann!
Så jag och Emme åkte in till Toys R Us, och det gick faktiskt väldigt bra!
Många söta barn och barndomsminnen om vilka spel man brukade gilla och sånt där ;D!
Haha mys!

Lunchade på Ikeas resturang med kycklingfilé och pommes, gottttigt!!
Och när dagen var slut var man riktigt död i fötter och ben..
Åkte hem och tog de lugnt med Robisen!

Imorn är det bara att ta tag i APUn igen, och snart måste vi nog börja tänka på alla uppifter vi fått under praon? Blä.

PUSS


En liten fjorrepose!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0