WHAT WOULD YOU WISH FOR IF YOU HAD ONE CHANCE

Efter en natts sömn är jag lite lugnare vad gäller inlägget nedan ;)! haha
Om jag ska va ärlig så hade jag vart hos Tim med en massa folk och kollat en skräckfilm.
Men den var så sjuk att jag trodde på det och blev helt vriden i huvet.
Jag var tvungen och ringa och halvgråta till Robin mitt i natten när jag skulle hem för att jag inte vågade gå hem själv, haha den sötnosen skynda sig ut och trodde jag var förföljd eller att de hänt något! hihi

Filmen var ingen vanlig mördar skräckfilm utan de var en film baserad på verkliga händelser, oh fy... haha
Men nu så här dagen efter tänker jag bara HAHAHAHAH HUR FEJK ÄR DEN INTE EGENTLIGEN?
Skönt, hade nog inte stått ut med att inte kunna sova resten av livet.. heheeheh

Idag ska jag ta tag i att städa mitt rum och ja sånt där tråkigt.

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

hur sjukt är det inte att vi träffades för bara några dagar sedan men jag saknar dig redan massor vännen!?

2010-06-06 @ 16:23:43
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0