SISTA DAGEN SOM ETTA

Ligger hemma helt utslagen efter en dag i skolan som bestod av att kolla på film.
HAHAHAHA! Jag behöver sommarlov
Som jag får imorn ;D! yes, skolavslutning imorn! Riktigt fort har de här gått.
Känns som de var en månad sen man var tillbaka från påsklovet och tjurade över hur långt de var kvar till sommaren, haha!

Mamma har även fixat ny tid hos frissan imorn, eftersom färgningen sist inte vart så bra!
Så efter de måste jag hem och stressa innan jag och Emme åker in till stan för att fira sommarlovet med lite härliga tjejer från klassen!

94orna på Ljungsbro slutar nian imorn.. kommer ihåg våran avslutning i 9an som om de var för nån vecka sen ;D
Hur mycket man tjöt över typ ååååh nu seeeeeees vi aldrig meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, haha!
Men sådär, riktiga vänner stannar efter högstadiet!

PUSS


jag älskar er
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sara

<3

2010-06-10 @ 16:40:43
Postat av: olivia

och ni är de viktigaste för mig <3

2010-06-11 @ 16:25:11
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0