27 JUNI 2010

Midsommarkvällen igår hos Frej hade sina bra och dåliga stunder, men vi får tacka Frej som alltid ställt upp!
Har inte gått att lägga in bilder på några dagar nu.. lite tråkigt sådär med bara text hela tiden.. jaja

Igår var en seg dag, min huvudvärk hade inte släppt på 2 dagar, illa.
Gick hem till Robin en stund för att få upp humöret lite, haha!
Skulle senut och bada med Marre Mattias och Ogge, blev där en timme kanske!
Sen hem äta, la mig i sängen och kollade en halv film, innan jag fick hem till Robin igen ;) haha

Idag ska jag snart bege mig mot Berg och bada min fint folk!
Innan vi ikväll åker till Skärblacka för att kolla på en liten misse!!!!!! :D

PUSS



wohoo en bild funkade! jag och josse på midsommar hos frej


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

tack frej :D

2010-06-27 @ 22:06:48
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0