TREDJE JUNI TVÅTUSENTIO

GODMORGON!

Sovmorgon till 11! Men har vaknat nu ändå med världens huvudvärk.. blä!
Jaja de är underbart väder ute och för mig väntar en underbar daaaag! :D
Vid 11 åker jag och Emme in till en lektion dä vi ska redovisa och käka glass!
Efter det åker jag hem och träffar min älskade Olivia och troligen resten av folket och badar och solar!
Och senare träffar jag min bubbaa!
OCH IMORN ÄR JAG LEDIG OCH SKA KLIPPA MIG! hihi

Varför kan inte alla veckor i skolan vara som veckan innan sommarlovet?
Fast de skulle iförsig aldrig sommarlovet komma? eller?
HAHA

PUSS



hihi så kan de gå oleeee!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

damn! i likeeeee

2010-06-05 @ 11:40:36
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0