THE WORLD'S GREATEST

Ett lite glatt inlägg ska jag se till att komma med här också! ;)
Skolan idag var onödig, vi satt i grupper och planerade "roliga dagar" när de nya ettorna kommer. wiho
Pressa mig sen igenom en stund på stan, ville egenligen bara åka hem och äta nått, haha!

Mamma och jag stjussade in min bror till hans träning senare, jag som kör på motortrafikleden nu i 110 ;)!
Jag SKA ha körkort nästa sommar.
Gick ut med Emme en stund på kvällen, blabla intressant dag.

Såg att Saras bilder från nyår kommit upp på facebook och även Fias blogg nu, HAHA ETT HALVÅR SENARE ;)
Men jaja bättre sent än aldrig!


min lille fiiiiaaa, snodde en bild från dig, hihi!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofiabugge

hihi , norton <3 ;)

2010-06-09 @ 15:58:58
URL: http://sofiabugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0