THE ROAD LEADS BACK TO YOU

MIDSOMMAR

Alla hetsar här hemma som vanligt förutom jag som jämt tror att jag kommer i tid.. haha?
Vi ska som vanligt på midsommar upp till sommarstugan för mat tårta m.m, min faster fyllde år igår med så det ska firas i samma smäll!

Ikväll börjar vi hos Danne och sen vidare ;D

Aaaajuste, gårdagen!
Dagen spenderdes i Berg med härligt folk!
Översvämmning, bad, glass m.m ;)
Fick gå hem sen för att min cykel verkligen är paj nu, dags och säga hejdå till den.
Bra motion där! Satte direkt när jag kom hem med att rensa klart ogräset, så nu är det klart!
Städade även mitt rum medans mamma bjöd mig på grillat, gooottt

Tog en dusch och fick äntligen slappna av genom att gå hem till Robin.
Fotbollen funkade inte så vi kollade Shutter Island, fattade i stort sätt inget av den filmen.
 
HOLA


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0