PUSS

Hemma från en sjukt trevlig kväll men härligaste tjejerna!
Det började med att jag och Emme stressade in till stan hem till Linda där.. hmm nu ska jag räkna upp alla ;)
Frida Frida Joanna Tove Lollo Linda Kimie och Vicke var ;D
Vi käkade god mat, snackade, spelade sanning eller konka och jag har aldrig!
har nog inte skrattat så här på läänge ;D

Drog ut till trädgårn efter ett tag där de var reagge konsert med en massa folk och grejer ;)
Träffade Robin, som jag och Joanna tog sällskap med till rese sen,
träffade en massa härligt folk på bussen och stannade ute ett tag med Robin.

En jäkligt bra kväll som måste göras om tjejer!
Nu måste jag sova för att.. sova länge imorn ;D SOMMARLOOOV JUUU

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0