NÅGOT AV DE ÄCKLIGASTE JAG HÖRT

Har inte haft lust och blogga förns nu ;)
De som jag var så arg över förut var något jag läste i metrotidningen på vägen till skolan idag.
Om en morfar som våldtagit båda sina barnbarn i flera år.
Den äldsta av barnen hade varit utsatt av sexuella övergrepp i 9 år, sedan hon var 5 år gammal.
Och vad fick nu det här gubbäcklet för straff? 7 ÅR
7 ÅR?????????

De stod även lite inputtat i texten att han fick ett år mindre pga hans ålder.
NÄR SKA SVERIGA SKÄRPA SIG?
Gubbe är gammal, frugan (om han nu hade någon?) har ju garanterat stuckit efter detta.
Så har också resten av familjen gjort säkert.
Gubbäcklet borde få livstid.
De borda alla våldtäcksmän.
Jag spyr på Sveriges domstolar.

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0