I BELIEVE THAT IN TIME MY HEART WILL HEAL AGAIN

Dagarna känns lättare för varje dag som går.
Min lilla bebis vilar nu precis utanför mitt rum nedgrävd i en kartong.
Han skulle egentligen ligga här brevid mig och kurra som han alltid gjorde.
Men som sagt, dagarna känns lättare.

Veckan som gått har jag försökt att förtränga allt.
Jag har mestadels av tiden spendarat med Robin, Josse eller Ole.
Vilket har fått mig på andra tankar.
Men nu kommer nog uppisen här bli bättre.

Idag har jag och mamma vart på Ikano ett tag, fick med mig ett par brallor, kortbrallor och en tröja!
Åker till Sara ikväll för att se fotbollen med Josse, gissa vem som blivit insatt ;)? hihi
CYPERN BOKAT NU MED! 9nde-16nde augusti! Bra för mig som inte börjar försn 19nde med ;D

PUSS



Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

du kan nå mig närsom gumman <3

2010-06-19 @ 15:58:57
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0