BABY ONE TWO TREE

Är helt slut efter denna sommardag! haha ;D
Den började med gympa i skolan, och sedan vänta på en kvarts mentortid som började 12..
Jag och Marre åkte iallafall hem sen och la oss vid kanalen dit även Tim Ogge och Mattias kom och solade med oss ;D
Sedan stressade jag mig in igen till skolan för att gå på utvecklingsamtal, gick bra och så jaja..
Åkte direkt till Berg igen för att mysa med gottis och vänner vid kanalen, myyys!
Slutligen tog jag och Emme en kvällspromenad
BILDER FRÅN DAGEN WOHOO..

PUSS









Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sara

hahha söta kort :)<3

2010-06-03 @ 20:37:36
Postat av: olivia

naw så nortigt :D

2010-06-05 @ 11:41:36
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0