ON THE DAYS I CAN'T SEE YOUR EYES I DON'T EVEN WANT TO OPEN MINE

HOLA ;D

Är frisk! typ iallafall.. haha
Idag följde jag med mamma och pappa till mormor för att jobba lite och tjäna lite caash.
Höll på och dö där ett tag av värmen, så vi åkte även och bada!
åååååååååh jag ska bo vid sjön när jag blir stor! ;)

NU ska jag snart hem till Ole för att spendera kvällen i Berg med henne, bad och fotboll står på schemat.
Förhoppningsvis säger min förskyling inte emot och jag kan även spendera natten där.
Min lilla Olivia!!

Imorgonbitti ska jag GÅ från berg till Robin, för att spendera dagen med honom,
ska bli över 30 grader imorn, häääärligt!
Hoppas bara mina lilla förskylda kropp klarar av detta efter att ha legat hemma ett par dagar nu.. haha :D
Jaja bara leva på och jag älskart!

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

du är kortare än mig...HEHE

2010-07-11 @ 16:22:23
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0