I GUESS I DON'T KNOW MY OWN STRENGTH

Det är skollhett i lilla Ljungsbro, inne som ute, 30+ överallt, hela tiden.
Fattar inte hur jag lyckades somna i denna värme.. haha :D
Antar att jag inte ska klaga och bara börja vänja mig till Cypern. ;)

Igår la jag och Emme oss vid kanalen för bad och sol.
Låg där till kanske halv 5, då jag åkte hem och ser att mamma köpt jordgubbar, så jag blandar ihop jordgubbar glass, maränger och chockladsås och lägger mig i sängen för att förhoppningsvid få lite kyla men nae ;D haha gott vare iaf

På kvällen åkte jag och träffade Marre och vi var sen hos Tim en liten stund, blev inte så länge för Marre var tvungen och dra.
Efter det hade jag ingen lust alls att åka hem så jag mötte Emme och vi satte oss och doppade fötterna i kanalen, fortfarande då var det säkert 30 grader, haha!

Vi träffade John Robin och Jurre som vi sen fick följa med hem för att kolla på skräckfilm och dricka saft :)
Att se the Grudge 2 innan man ska sova är inte braaaa!

PUSSS


en till fin bild ole hade haha, jag och marre i åttan!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0