you've been the only thing thats real

Efter två dagar i skolan är jag redan skoltrött.. usch
Igår var det iallfall fredag vilket kändes underbart. Somnade i skolan på bordet, hahah!
Iallfall när jag kom hem åkte jag en sväng till ica för att köpa lite gott till kvällen! När jag kommer hem igen går det inte att låsa upp någon av dörrarna eftersom låsen var.. frysta?
HAHAHA! Jag blev sjukt arg eftersom jag var så trött, inte hade ätit nått knappt.
Jag ringde Robin och han kom med tändare för att kunna tina upp låsen men naeee! Jag ska alltid ha sån tur, haha.
Så det blev för oss två att sitta i garaget i någon timme helt genomfrusna och vänta på att pappa skulle komma hem. När han väl kom hade han SJÄLVKLART inga problem med att få upp låset..
Hahahah...
Mamma och pappa åkte iallfall väg på bröllop/fest så jag lagade lite mat till mig och Robin, mys!
Och sen var han här resten av kvällen!

Idag är det lördag vilket gör mig lite deprimerad.. haha eftersom det betyder att det är söndag imorn, och efter det måndag. Hah varför deppa?
Ole och förhoppningsvis Marre kommer hit ikväll och gör mig och mina chips sällskap!
Har äntligen lite bilder nu med ;) woohoo?


Min busbebis!!


Skit bra kvalitee? Från nyår! Middag hos Frej med bästa ;D!


Jag tror.. ?
Hah och nej, jag har inte olika tjocka ben.
Från nyår med då!

Puss!



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0