you make my world go round

Har vart lite halvt sjuk de senaste dagarna..
Hade därför tänkt och ta en lugn helg men njae! Både fredag och lördag har jag vart hos Fia med en massa folk!
På fredagen kom min älskade bästa vän till mig först, och vi tog bussen ner till Ljungsbro för att käka pizza! Efter de tog vi en till buss till Fia (hah lata?) och där blev de att kolla 2012 med en massa folk, sjukt bra film!
Och igår skulle de flesta basta. Men eftersom både jag och Sara var genomförskylda hoppa vi över de, och spelade spel istället! hahah
Vart en mysig helg ändå!
Idag känns de lite bättre och jag ska pallra mig ner till sporthallen vid 5 med emme och kolla en handbollsmatch!
Imorn är de skola igen, vanlig vecka den här veckan.
Vill helst sova tills sportlovet kommer!
Puss!

 
Vad gör man inte om man är sjuk ;)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0