without saying a word you can light up the dark

Halllloojsan!
ÄNTLIGEN fredag igen!!
Det var en riktig seg och jobbig dag igår i skolan, jag har blivit jätte förskyld igen (haha som vanligt?) och vi fick en uppgift vi skulle göra som tog kanske 3 timmar.. ? blä.
När jag kom hem stjussa Robin ner mig till hemköp eftersom han skulle köpa godis ;) haha!
Sen kollade vi på film och möööööös!
Idag kollade vi på en tysk film i skolan som handlade om hur lätt de är att kunna manipulera folk. Människorna i filmen blev nazister. Usch, man mådde bara dåligt av filmen.
Emme och jag käkade sen och drog oss sen hemåt!
Nu här hemma har jag skrivit klart min uppsatts om näthandel, den blev väl på runt 900 ord? ÄR RIKTIGT STOLT :)
Ikväll kommer min Marre hiiiiit! Så drar vi ner och kökar pizza, och sen drar vi till Fia.
Får se hur kvällen blir. Blir iaf lugn för mig och Marre. Har ingen ork alls nästan!
Aja, får ta och vila upp mig den här helgen! Skönt.
Puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0