we can still touch the sky

Länge sen nu!
Det är kärleksvecka i skolan hela veckan, vi har föreläsningar varje dag om olika saker som relationer, sexuella läggningar, livsåskådning? Allt möjligt.
Skönt, men väldigt sömnframkallande. Tur att jag har en Emme jag kan lägga huvet på och slumra en liten stund, hihi! ;)
Om eftermiddagarna har jag vart hela slut efter allt sittande.. haha vad äre för fel på mig?
Så Robin har vart här och myst med mig, och bara tagit de lugnt!
Just nu sitter jag och väntar på bussen som går om 50 minuter typ.. haha!
Känns sjukt skönt att de är fredag imorn, sova!!

Marre flyttade även i tisdags, så nu har jag inte henne 300 meter bort! :(
Kommer sakna det hur mycket som helst. Men det är ändå roligt för henne och hennes familj, och deras nya lägenhet lär säkert va hur fin som helst! ;)
Jajaaaa! Sluta pluddra en massa som ändå ingen bryr sig om! ;)
Puss!


Min bästa vän och jag!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

gullet min, du måste kommaförbi ofta!<33

2010-01-14 @ 09:59:48
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: frida

svar till marre;

klart jag ska de!

2010-01-14 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0